Notities met een knipoog. Dingetjes die me opvallen. Misschien omdat ik er niet tussenin zit. Geen lange artikelen, geen filosofische beschouwingen. Het nieuws uit de wereld met een tropische touch.

donderdag 12 juni 2008

Over oranje vuilnismannen...

De stadsreiniging van gemeente Almere vraagt inwoners de oranjeversieringen in de straten op minstens 4,65 meter hoogte te hangen. 'Anders rijden we rond met versierde vuilnisauto's', zei Wim Gorlee van de gemeentelijke reinigingsdienst. InOverheid.nl


Waar Twitter al niet goed voor is. Ik kende die ambtenaren-site helemaal niet. Maar plots kreeg ik Twitjes van hun toegestuurd. Niet alleen over oranjeslingers, maar ook o.a. over het gemiddelde ambtenareninkomen. Ik vind het wel lief van die ambtenaren uit Almere. Zelf zou ik de slingers op minstens 100 meter hoogte hangen. Pikt zo'n KLM-Air France toestel er misschien nog eentje mee op de terugweg.

Tags Technorati: , ,

Geen opmerkingen: