Notities met een knipoog. Dingetjes die me opvallen. Misschien omdat ik er niet tussenin zit. Geen lange artikelen, geen filosofische beschouwingen. Het nieuws uit de wereld met een tropische touch.

zondag 28 september 2008

Webverveling

In de Dommel in Overpelt is een zwaar mishandelde eend gevangen. De vogel had een houten satéstokje door zijn hoofd zitten. “Buurtbewoners hadden ons verwittigd. Ondanks het stokje duurde het nog even voor we de gewonde eend konden vangen. Hij ging gewoon vliegen”, vertelt Rudi Oyen van het Vogel- en Zoogdierenopvangcentrum.WaarMaarRaar.nl


CSI was niks. De TV uitgezet en maar voor de PC-buis. Alle feeds van Google gelezen en eens kijken wat men daar nog meer in de aanbieding had. Dat alles gebaseerd op mijn voorkeuren, want daar heeft Google weet van. Meer dan jullie en meer dan me lief is. Komt bovenstaande feed eruit rollen. Ken jezelf zou ik zo zeggen.

Geen opmerkingen: