Notities met een knipoog. Dingetjes die me opvallen. Misschien omdat ik er niet tussenin zit. Geen lange artikelen, geen filosofische beschouwingen. Het nieuws uit de wereld met een tropische touch.

vrijdag 7 juli 2006

Home sweet home

Na tien daagjes Nederland en Amsterdam zit ik weer op mijn paradijsje. Gelukkig. Het low cost-reizen is wel vermoeiend. Overstappen en koffers slepen. Het leven van een vrijwillige emigrant gaat niet over rozen. Maar hier schijnt het zonnetje en vanavond speelt Spanje tegen Frankrijk op de WK. Straks nog een paar biertjes halen om de emotie te kunnen beheersen. Oranje is uitgeschakeld dus die gezinsdiscussie hoeven we niet meer te voeren. Als Spanje wint zal ik wel een paar schampere opmerkingen van de kids moeten incasseren. Spanje dus wel door! en vergelijkbare. Het zij zo. Ik hoop dat ze Fransen een lesje leren. Viva EspaƱa!

Geen opmerkingen: