Notities met een knipoog. Dingetjes die me opvallen. Misschien omdat ik er niet tussenin zit. Geen lange artikelen, geen filosofische beschouwingen. Het nieuws uit de wereld met een tropische touch.

zaterdag 22 september 2007

U bent welkom!!!!!!!

Uit de pers heb ik mogen vernemen dat het in Holland onleefbaar is geworden. Rassenrellen in Den Bosch. Ik nodig U dan ook allen uit om af te reizen naar mijn zuidelijk paradijsje. Hier heerst nog de ware rust. Van allochtonen hebben we weinig last De overgrote meerderheid is ook nog van Germaanse afkomst. Rust en orde, daar kunt u hier nog volop van genieten. Hopjes en lokhomo's zult u hier ter vergeefs zoeken. Ruime mogelijkheden heeft u ook op onze lokale arbeidsmarkt. Het nietsdoen onder de zon vormt onze belangrijkste activiteit. U begrijpt dat wij hier derhalve ook volledig competitieve salarissen kunnen bieden. Niets voor niets! U bent welkom!

Geen opmerkingen: