Notities met een knipoog. Dingetjes die me opvallen. Misschien omdat ik er niet tussenin zit. Geen lange artikelen, geen filosofische beschouwingen. Het nieuws uit de wereld met een tropische touch.

donderdag 2 februari 2006

Godslastering


Hoe zat het ook al weer met Jesus en Maria Magdalena? Eigenlijk wilde ik naar buiten gaan om de Santa Cruz – kerk te fotograferen ter vermijding van Het Copyright maar we zitten net in een regenbui van tropische omvang. Vandaar dat ik weer achter m’n pc gekropen ben en maar moet zien hoe ik een leuk plaatje bij dit blogje uploaden kan. De foto’s op websites zijn beter beschermd dan de moslim-minderheden . Niet dat ik nou zo`n groot voorstander van het Berufsverbotartikel ben, maar ik had me Aïsja knapper voorgesteld. Bovendien waar hebben we het over als een zwanger meisje bijna wordt doodgetrapt. Uiteindelijk houd ik het maar op de visie van mezelf die ook op niks slaat.

Geen opmerkingen: