Notities met een knipoog. Dingetjes die me opvallen. Misschien omdat ik er niet tussenin zit. Geen lange artikelen, geen filosofische beschouwingen. Het nieuws uit de wereld met een tropische touch.

vrijdag 3 februari 2006

Slappe Knietjes


In vino veritas en dat geldt zeker voor een blogger als ik maar niet voor de christelijk-fundamentalistische pastoor van onze dorpskerk die de argeloze bezoekers van een begrafenisdienst hel en verdoemenis toewenst wegens hun te gering kerkbezoek.
Twee dagen niet achter de pc en de wereld blijkt nog verder op z’n extremistische kop te staan. Engels gaat alleen nog voor z´n linkse lullenblog schrijven en laat De Volkskrant links liggen, de Website van de France-Soir blijkt door islamitische computerfanatici te zijn >platgebomdardeerd en bovendien moet ik me binnenkort aan de >Gedragscode ter Bescherming van Folkloristische Religies gaan houden. De wollen sokken-commentaarclub van het VK-blog wil dat we onze knietjes strak (gesloten?) houden. Ik hoop alleen dat de Altos de TamarĂ³n mijn gemoed niet te week maakt.

Geen opmerkingen: