Notities met een knipoog. Dingetjes die me opvallen. Misschien omdat ik er niet tussenin zit. Geen lange artikelen, geen filosofische beschouwingen. Het nieuws uit de wereld met een tropische touch.

vrijdag 30 mei 2008

Beurscrash.

Het grootste internetknooppunt ter wereld, de AMS-IX, lag vanmiddag korte tijd helemaal plat. Er werd abusievelijk geswitcht naar het back-up netwerk, maar dat was in onderhoud. De storing is het resultaat van een 'combinatie van factoren', maar Steenman erkent wel dat er ook een menselijke fout in het spel is. "Ik moet nog wel een hartig woordje met iemand spreken" Webwereld

Wat is er in Nederland aan de hand? Een tijdje gelegen waren er grote problemen met de Hollandse internetverbindingen.
Storing KPN legt zakelijk ADSL plat. Telegraaf.nl
En nu weer dit. Als dit zo doorgaat krijgen jullie nog een slechte IT-naam in de wereld. Ik niet want ik woon op een IT onderontwikkeld eilandje ergens in de oceaan.

Technorati Tags: , , ,

Geen opmerkingen: