Notities met een knipoog. Dingetjes die me opvallen. Misschien omdat ik er niet tussenin zit. Geen lange artikelen, geen filosofische beschouwingen. Het nieuws uit de wereld met een tropische touch.

donderdag 8 mei 2008

Over twitteren...


Ik ben aan het Twitteren geslagen. Ik weet niet of het wat wordt. Dat hangt ook af of leuke, interessante en ook nog Twitter-actieve mensen meedoen. Een aantal uitnodigingen heb ik al verstuurd. Kijken wat het wordt. Rechts op m'n blog kun je de laatste micro-blogjes van Twitter lezen. Die van mij natuurlijk. Wat ik zoal doe en wat ik lees. Met m'n Share Aholic op Firefox kan ik alles razendsnel op Twitter plaatsen. Vandaag staat alles natuurlijk nog een beetje in de bèta-fase. Ik blijf per slot van rekening maar een beginneling op het Web 2.0 gebeuren. Twitter mee als je zin hebt.

Geen opmerkingen: