Notities met een knipoog. Dingetjes die me opvallen. Misschien omdat ik er niet tussenin zit. Geen lange artikelen, geen filosofische beschouwingen. Het nieuws uit de wereld met een tropische touch.

vrijdag 30 mei 2008

Indianenstam in Brazilië gevonden.

Remote tribe found in Brazil | World news | guardian.co.uk


Photograph: Survival International /Reuters


Het nieuws heeft geloof ik zo'n beetje op de voorpagina van alle kranten gestaan. Dus daar wilde ik het niet over hebben. Lees het artikel in The Guardian maar. Over de foto dus. Die heeft iets onwerkelijks. Het doet me bijvoorbeeld denken aan de grafische weergaven in de Playstation One van jaren geleden. Hij ziet er ook aardig gefotoshopt uit.

Technorati Tags: , ,

1 opmerking:

Anoniem zei

Het photoshopeffect komt omdat deze mensen hun lichaam geverfd hebben en omdat er geloof ik met de contrasten is gespeeld om een duidelijker beeld te krijgen. Er is ergens een complete en grote set foto's te vinden, ik ben even kwijt waar.