Notities met een knipoog. Dingetjes die me opvallen. Misschien omdat ik er niet tussenin zit. Geen lange artikelen, geen filosofische beschouwingen. Het nieuws uit de wereld met een tropische touch.

donderdag 29 mei 2008

Over Windows Live Writer en Writerfox

Ik gebruik het gratis programma Windows Live Writer om mijn blogposts te maken. Eerlijk gezegd is het een van de betere Microsoft producten. Het werkt erg lekker met andere services zoals WordPress. Als Firefox-gebruiker voelde ik me een beetje in de kou staan. Maar gelukkig is er nu de Firefox extensie Live Writerfox waarmee ik ook direct in Firefox een tekst kan selecteren en naar WLW kan sturen om er een artikel omheen te schrijven. Voor je de extensie installeert moet je wel Windows Live Writer hebben geïnstalleerd.nu.nl/lifehacking

Ik heb 't even op de video bekeken, maar het werd me helemaal blauw voor de ogen. Dat krijg je als normaal met linux werkt. Ik begrijp Frankie Meeuwsen alleen niet zo goed. Lifehacking werkt op basis van Wordpress en die hebben zelf een uitstekende blogeditor en gratis ook. Of moet Windows weer even worden gepusht. Zelf ga ik voorlopig gewoon door met ScribeFire. Hier op La Palma hebben we niet zo veel last van DSL-crashes als in Nederland.
Omdat ik niet de lulligste ben doe ik er een foto van 't videootje van MSN bij...


4: Open, Save, Print and Publish Blog Posts - Windows Live Writer

Windows Live Writer

Technorati Tags: , , , ,

Geen opmerkingen: