Notities met een knipoog. Dingetjes die me opvallen. Misschien omdat ik er niet tussenin zit. Geen lange artikelen, geen filosofische beschouwingen. Het nieuws uit de wereld met een tropische touch.

zaterdag 24 mei 2008

Geen Oranje voor mij!


Mooi bericht las ik. NOS zendt hele EK live uit via internet. Maar er zat een addertje onder het gras. Ik mag niet meekijken, omdat ik in Spanje woon en kijk. Moet ik m'n IT-broertje weer bellen om te kijken of dat niet via een of andere proxy of ander soortige high-tech oplossing te regelen valt. En naar Zwitserland afreizen heeft ook geen zin. Want, kaartjes zijn ook al niet te koop: bedrijfsleven kaapt kaarten voor EK-voetbal. Tja... ik zal het dus met deze Oranje muis moeten doen, als ie nog niet uitverkocht is.


Technorati Tags: , , , ,

Geen opmerkingen: